Jste připraveni odstartovat svůj nový web?

Zde je několik kroků k rychlé přípravě podkladů. Neztrácejte čas a pusťte se do toho!
  • Struktura menu

    Menu je rozcestník, který uživatele dovede rovnou k cíli. Musí obsahovat jen to podstatné, ale musí být přehledné, takže jednoduchost je vaše tajná zbraň.

    • Strukturu menu dodejte v textovém dokumentu jako odrážkový seznam. Chcete-li v menu udělat roletkové menu, použijte pododrážky.

  • Obsahy jednotlivých stránek

    Úvodní fotografie stránky

    • Zobrazí se ve výpisu i na samotné stránce a použijeme ji jako náhled stránky třeba pro sdílení odkazu na facebooku.

    Perex

    • Předmluva k obsahu, která se zobrazí jak ve výpisu, tak v těle stránky. Měl by v jedné až dvou větách shrnout, co je na stránce nejdůležitější.

    Hlavní text

    • Zde se meze nekladou, můžete přiložit tabulky, fotogalerie, formuláře, tlačítka jako odkazy, prostě vše, co je na stránce potřeba pro snadnou orientaci uživatele. Obsahy dodejte jako textový soubor. Jednotlivé stránky můžete oddělit nadpisy.

Co je cílem vašich stránek?

  1. Prezentace firmy?

    Zaměřte se na stručný popis vašich služeb/aktivit. Návštěvníka nejvíce bude zajímat co umíte, kolik ho to bude stát a kde vás najde. Můžete přidat fotogalerie s referencemi.

  2. Náběr nových poptávek?

    Na každé stránce by měl mít návštěvník možnost poslat poptávku – přidejete formulář. Nezatěžujte návštěvníka komplikovaným vyplňováním formuláře. Jméno, telefon, email, zpráva je naprosto dostačující aby se váš obchodník mohl s návštěvníkem spojit a zakázku dojednat.

  3. Prezentace proběhlých akcí?

    Ukažte svým návštěvníkům fotoreporty z akcí, které jste pořádali. Přidejte si novinky, ve kterých budou fotogalerie. Ty nejnovější vám pak vylistujeme přímo na úvodní stránku.

  • Kontakty

    • Kontaktní stránka by měla obsahovat kontaktní formulář.

  • Formuláře

    Budete na webu používat jeden kontaktní formulář zobrazený na více místech? Nebo potřebujete více kontaktních formulářů, které se od sebe budou lišit?

  • Fotogalerie

    Potřebujete do nějaké stránky vložit fotogalerii?

    • Všechny fotografie do dané fotogalerie zabalte ve velikosti do 2 MB na foto do ZIP souboru a ten pojmenujte podle názvu fotogalerie (například Fotogalerie1.ZIP). Ve stránce, kde chcete fotogalerii použít, napište její název (např. „Fotogalerie1“).

  • Obsah hlavní stránky webu

    Pokud máte předchozí obsahy připravené, tak právě v tento okamžik je dobré se zamyslet, které informace chcete uživatelům vypíchnout na první straně.

    Nejčastěji používané praktiky:

    Slideshow

    Můžete zde zobrazit jednu nebo více fotografií s textem a odkazem na stránku s daným tématem.

    • Ve slideshow doporučujeme zobrazovat akční nabídky, extra bonusy, prezentaci vašich hlavních zakázek a podobně.

    Upoutávky

    Rychlé sdělení trvalých informací, které potřebujete zmínit mezi prvními (například výhody spolupráce s vámi).

    • Doporučujeme max. 3 upoutávky. Sepište krátký a úderný nadpis, perex (měl by jednou větou říci hlavní sdělení) a tlačítko s odkazem. Mělo by být výzvou k akci např. „Poptat službu“. Obsah upoutávek doporučujeme dodržet stejně dlouhý – vypadá to lépe.

    Výpis článků/novinek

    Máte stránky, které chcete více zviditelnit? Nebo výpis novinek, které by na první dobrou neměly náštěvníkovi ujít? Vypište je na úvodní stránce.

Jak vytvořit profesionální obsah?

Vyhněte se omáčkám.

Vždy se zamyslete, co potřebuje váš návštěvník vědět a dejte mu to hned. Rovná, přímá komunikace usnadňuje čitelnost. Marketingové omáčky a kudrlinky návštěvníka jen zmatou.

Přehlednost.

Dejte svým návštěvníkům stručně vědět co děláte a proč by to měli chtít od vás. Jednoduchá struktura s pár stránkami je mnohdy více, než složitá struktura s hromadou podstránek. Cílem je dát návštěvníkovi rychle to, pro co si přišel – informace.

V každém kroku, u každého obsahu se zeptejte sami sebe – splňuje to cíl mého webu?

Potřebujete inspiraci?

Navštivte některý z webů našich spokojených zákazníků.

Prohlédnout reference

Nevíte si rady?

Kontaktujte svého konzultanta, rád s vámi struktury projde, poradí nejlepší řešení a pomůže vám obsahy dotáhnout k dokonalosti.

Chcete něco změnit?

Nebojte! Své stránky dostanete s administračním přístupem, do kterého vás konzultant zaškolí, takže správa obsahu bude hračka.

Máte všechny obsahy hotové?

Výborně! Už zbývá jen vyplnit formulář a poslat nám podklady ke zpracování.

Vyplnit formulář